اخبار روزفناوری

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 پیشرفت سریع چشمگیری دارد. شبیه ساز می تواند بازی های Undemanding را روی ROG Ally اجرا کند

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 پیشرفت سریع چشمگیری دارد. شبیه ساز می تواند بازی های Undemanding را روی ROG Ally اجرا کند

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 در حال پیشرفت عالی است و اکنون ظاهراً به یک عنوان محبوب در بازی نزدیک شده است.

دو ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در YouTube این هفته توسط GeorgeMoralis نشان می دهد که چگونه 0.1. نسخه 1 شبیه ساز، که در حال حاضر در دست ساخت است و اکنون برای دانلود در دسترس است، می تواند Dark Souls Remastered را بارگذاری کند، وارد منوی خلق شخصیت ها شود و حتی فیلم معرفی را بارگذاری کند. در حالی که شبیه‌ساز هنوز نمی‌تواند وارد بازی شود، این پیشرفت شگفت‌انگیزی است که با توجه به سرعت بهبود اوضاع برای آینده بسیار خوب است.

ShadPS4 همچنین ممکن است اجرای بازی‌های PlayStation 4 را در حال حرکت به واقعیت تبدیل کند. در اوایل این هفته، MaliceSpeedwagon ویدیویی را به اشتراک گذاشت که هشت بازی را در حال اجرا از طریق شبیه ساز در ROG Ally در حالت Turbo Mode به نمایش گذاشت. در حالی که Bloodborne حتی راه‌اندازی نمی‌شود، بازی‌های بسیار کم‌تری مانند Sonic Mania و Undertale در حال حاضر عالی به نظر می‌رسند، بنابراین با توجه به اینکه شبیه‌ساز هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، هنوز هم قابل توجه است.

شبیه ساز ShadPS4 تنها شبیه ساز پلی استیشن 4 نیست که به طور فعال در حال کار است، اما به لطف پیشرفت مداوم و سریعی که داشته است، به سرعت توجه را به خود جلب کرده است. همچنین می‌تواند Bloodborne را راه‌اندازی کند و به منوی ایجاد کاراکتر برود، بنابراین روزی که این بازی در نهایت بر روی رایانه شخصی قابل پخش خواهد بود، ممکن است در آینده چندان دور نباشد.

اطلاعات بیشتر در مورد شبیه‌ساز ShadPS4 را می‌توانید با مراجعه به اینجا پیدا کنید. نسخه 0.1.0 نیز به صورت رایگان در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا